mandag 18. januar 2010

från drömdagboken / from the dream diary

Här kommer nattens märkligaste... ocensurerad...

18/1 2010 kl.05.23

"Något som jag tänker på som ett "lyxcafé" i djungeln i Afrika. Svarta människor stoppar goda saker i min munn. Längre bort är en väg som svänger upp på ett onaturligt sätt och det stämmer med den text jag läser. Det är som en profetia som går i uppfyllelse. Eller så är det ett filmmanus som sammanträffar med verkligheten. En lite svart pojke känner igen mig från förut men hans mamma är skeptisk. Jag får otroligt delikata saker stoppade i min mun. Choklad (?) och något att dricka som är sött. Riktigt ovanligt med denna djungelsetting."


Here´s last night's strangest ... uncensored ...

"Something that I think of as a "luxury café" in the jungles of Africa. Black people put tasty things into my mouth. Further ahead is a road that turns up in an unnatural way and it´s like in the text I read. It's like a prophecy come true. Or it´s a screenplay that overlap with reality. A little black boy, recognize me from before, but his mom is skeptical. I'm getting incredibly delicious things stuffed into my mouth. Chocolate (?) and something sweet to drink. Really unusual, this jungle setting. "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar