lørdag 13. februar 2010

nattduksbord i exil / nightstand in exile


Jag har fått mig nattjobb... Som tur är får jag sova stora delar av natten så jag hoppas att det inte ska gå ut över drömmandet. I bästa fall kan det kanske till och med berika drömmandet.
Så här ser det ut där jag sover när jag är på jobb. Inte mycket till nattduksbord, men kanske jag kan få ordning på det så småningom, man vill ju inte börja möblera om första dagen på nya jobbet...



I've gotten myself a night job ... Luckily I get to sleep much of the night so I hope it will not affect my dreaming. At best, it might even enrich my dreaming.
Here's what it looks like where I sleep when I'm on the job. Not much of a nightstand, but maybe I can get fix that eventually, I just didn´t want to start refurnishing, first day the new job ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar