mandag 8. februar 2010

från drömdagboken / from the dream diary

Här kommer en smakbit av helgens drömmar.
Det är tur att man inte måste stå till svars för sina drömmar eftersom det - som du säkert vet - av och till föregår både olagliga och osmakliga saker där, som t.ex. misshandling, mord, våldtäckter, pedofili o.s.v. Inte för att det jag kommer att skriva nu är speciellt extremt, men en del av det har en ton av något som inte är bra, som man helst skulle slippa drömma, och som jag - med största självklarhet - tar avstånd från i vaket tillstånd.
Och som bonus får du lite skojig cartoonsex också.
Sådär ja, nu borde jag väl ha gjort dig i alla fall en liten aning nyfiken. So, here goes (direkt och osencurerat):

6/2 2010 kl. 09.40

"Jag är på ett bibliotek i en förort. Jag åkte buss nummer 80 dit och nu står jag och väntar på att buss 80 ska komma så att jag kan åka därifrån igen. Men den slutade gå vi 2-tiden och nu är klockan 4-5. Men det går andra bussar. En fjortistjej lägger snö på mitt huvud bakifrån. Hon är söt och ler. Jag pratar med henne och hon förklarar mig om bussarna och vilken jag ska ta för att komma till stan. Hon är flörtig och söt men alltför ung [detta drömmer jag natten efter att jag var på bar och hörde J. M. lägga ut texten om Knausgårds eventuella pedofili].
Inne på biblioteket hänger några små bilder som ser ut som Malling på smörpapper, men det är nog bara kopior...
Och så kommer det bästa: Medan jag väntar på bussen går jag in i biblioteket igen och där visas en film med Janne Långben och Mimmi Mus. Men det är deffinitivt en vuxenvariant. Plötsligt ligger Mimmi i en himmelsäng utan kläder. Hon ligger med rumpan mot "kameran" och mot Långben. Han klär också av sig och plötsligt står han där med en solid och mycket realistiskt ståkuk. Jag står så till att jag inte ser helt först, men jo, sedan ser jag det tydligt. Han går till Mimmi i sängen och börjar smeka henne över rumpan..." (där vaknar jag tyvärr)


Here's a taste of this weekend's dreams. It´s fortunate that we do not have to be accountable for our dreams because - as you probably know - sometimes there are both illegal and unsavory things going on there. Not that what I will write now is so extreme, but some of it has a tone of something that is not good and that one would prefer not to dream. There you go, now you should surely be at least a little bit curious. So, here goes:

"I'm at a library in a suburb. I rode the bus number 80 to get there and now I stand waiting for bus 80 to come, so I can get away again. But it stoped going at about 2 o´clock and now it´s 4 - 5. But there are other buses. A young teenage girl puts snow on my head from behind. She is pretty and smiles at me. I talk to her and she explains to me about the buses and what bus I can take to get to town. She is flirty and sweet but too young [this I dream the night after I was at a bar and heard J.M. talking about Knausgårds possible pedophilia].
Inside the library there are a few small images that look like Malling on waxed paper, but it's probably just copies ...
But here comes the beat part. While I´m waiting for the bus I go into the library again where they are showing a film with Goofy and Minnie Mouse. But it is deffinitivt an adult version. Minnie is suddenly in a four-poster bed without clothes. Here butt i turned towards the "camera" and towards Goofy. He gets undressed too, and suddenly he is standing there with a solid and very realistic boner. From where I am I can´t see at first, but yes, then I see it clearly. He goes over to Minnie and starts fondling her butt ..." (this is where I wake up)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar