mandag 1. februar 2010

från drömdagboken / from the dream diary

En snabbis...

31/1 2010 kl. 03.45

Någon har en parallell websida och jag minns från sist jag träffade dem att de hade en vit barnsäng med en slags topp, eller lock, på.


Jag är jobbigt insisterande på att jag såg den sist vi sågs, men jag minns inte varför den är aktuell nu. Jag måste ha sett den igen, eller hört om en liknande... Det där med parallell websida är finurligt. Det gör att två olika adresser hamnar på samma sida. Men det är inte bara det, det är mer komplicerat än så.


A quickie...

Someone has a parallel website and I remember the last time I met them they had a white crib with a kind of top, or cap, on.


(Something like this. Everything is painted white.)

I'm insisting that I saw it the last time we met, but I don´t remember why that´s interresting now. I must have seen it again, or heard of one similar to it... The parallel website is ingenious. It allows two different addresses to end up on the same page. But it's not only that, its more complex than that.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar