mandag 10. mai 2010

mer metadröm / more meta dream

6/5 2010 kl. 07.27

"Jag är i ett badrum. Ska till tattueraren. Väntar med texten "vaken?" Nu ska jag tattuera ett djur på andra skuldran, jag tror det är en groda. det är i alla fall en viktig symbol och det är mycket viktigt att jag får den tattueringen. Jag glädjer mig verkligen till det och känner mig mycket cool när jag berättar om det för de som är med mig.
(Det är ju lustigt att jag inte ska tattuera "vaken?" utan att reflektera över att jag sover...)

Tror att det är en groda på väg upp mot vattenytan."




"I'm in a bathroom. Am going to get tattooed. I will wait with the word "awake?" Now I will get an animal on the other shoulder, I think it's a frog. It is certainly an important symbol and it is very important for me to get that tattoo. I am very pleased indeed to know I´m going to get it and I feel very cool when I talk about it to those who are with me.
(It's funny that I should not tattoo the word "awake?" without reflecting on the fact that I am sleeping...)
I think that it´s a frog on it´s way up to the surface (of water). "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar