torsdag 27. mai 2010

från drömdagboken / from the dream diary

En liten en:

15/5 2010 kl. 09.04

"Jag åker skateboard i en sliten skatepark som ligger i en sluttning i skogen. Huvudsakligen furuskog. Det är en lång och slingrande halfpipe i nedförsbacke. Jag håller mig lågt och bromsar med handen. Jag är ganska tuff, men törs inte släppa på helt. Pipen är bra men sliten: botten är täckt med vitt pulver (puts som lossnat). Det kommer nån efter mig, ett barn tror jag, och jag blir en liten aning stressad och känner att jag måste åka fortare än jag egentligen vill."


A quickie:

"I go skateboarding in a worn skatepark situated on a slope in the woods. Mainly pine in the woods. It´s a long and winding half-pipe, downhill. I stay low and try to slow down the speed with his hand. I'm pretty tough, but dare not relax completely. The half-pipe is great, but worn: the bottom is covered with white powder (plaster that has come off). There is someone after me, a child, I think, and I get a little bit stressed and feel that I have to go faster than I really want. "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar