onsdag 8. desember 2010

från drömdagboken / from the dream diary

Den första september i år drömde jag en riktigt skruvad dröm där den gamla hjälten och gonzojournalistikens upphovsman, Hunter S. Thompson spelade en huvudroll. Det var verkligen märkligt att bli antastad av en person som jag alltid beundrat och sett upp till...

1/9 2010 kl. 03.16

"Hunter S. Thompson är i en lägenhet tillsammans med en lolitaaktig flicka som också är jag [!]. De [vi] har en slags lek som har tydliga undertoner av både våld och sexualitet. The Good Doctor (Hunter) håller fast flickan/mig mot sängen. Han har tuggad banan i munnen som han på tvångsmässigt sätt ska överföra till mig, det är mycket obehagligt och jag kämpar förtvivlat och allt jag kan för att slippa undan, men hans grepp är stenhårt och jag är ju bara en flicka. Han kommer mot mig upprepade gånger, jag ser honom komma genom en dörröppning flera gånger. Det sker liksom om och om igen. Han har inte bara tuggad banan i munnen, han har också löständer som jag av och till klarar att klösa nästan ut av munnen hans, men jag är chanslös mot hans manliga styrka. Det är otroligt obehagligt och det frustrerar mig speciellt eftersom The Good Doctor är en av mina stora hjältar. Jag vaknar med bankande hjärta och ångestkänlsor i bröstet."



On September 1 this year, I dreamed a really screwed dream, in which my old hero and gonzo journalism author, Hunter S. Thompson played a major role. It was really strange to be molested by someone who I always admired and looked up to...

"Hunter S. Thompson is in an apartment with a Lolita-like girl who is also me [!]. They [we] have a kind of game that has clear undertones of both violence and sexuality. The Good Doctor (Hunter) is holding the girl/me on the bed. He has chewed banana in his mouth and he is forcibly going to transfer it to me, it is very uncomfortable and I am fighting desperately, all I can to get away, but his grip is really hard and I am just a girl. He comes to me repeatedly, I see him coming through a doorway more than once. It´s like it´s happening over and over again. He has not only chewed banana in his mouth, he also has false teeth, which I almost manage to claw out of his mouth, but I don´t stand a chance against his manly strength. It is incredibly uncomfortable and it frustrates me, especially since The Good Doctor is one of my great heroes. I wake up with a pounding heart andfeeling of angst in my chest. "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar