torsdag 27. januar 2011

nytt på nattduksbordet /new on my nightstand

Min älsta son fick en iPod i julklapp. Jag upptäckte snart att det finns en application, som heter "sleep talk", som spelar in när man pratar i sömnen. Nu har jag, med min sons goda minne, börjat använda denna app. Efter första natten, som var i natt har jag två mycket otydliga inspelningar. Jag har försökt att lasta upp dem hit för att du ska få höra, men jag har inte fått till det ännu. Jag ska göra nya försök så småningom (är det nån som vet hur man konverterar .caf-filer till ett mer användbart format?).


My oldest son got an iPod for Christmas. I soon discovered that there is an application, called "sleep talk", which starts recording when you talk in your sleep. Now I have, with my son's approval, started using this app. After the first night, which was last night, I have two very obscure recordings. I have tried to upload them here for you to hear, but I have not yet been able to do it. I will make new attempts eventually (is there anyone who knows how to convert .caf files into a more usable format?).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar