onsdag 2. juni 2010

från drömdagboken / from the dream diary

17/5 2010 kl. 03.47

"Jag cyklar upp för en grusbacke. Det går bra, det är nog trots allt det mest effektiva sättet. Jag trampar på för att komma runt en sväng så att hon inte ser mig längre och jag kan slappa av lite. Jag har åkt buss och det var krångligt med kommunikationerna. Jag hade hoppats på att hinna köpa en flaska vin innan bussen kom, men det blev det inte tid till. Hållplatsen har en blå skylt som man måste svänga ut för att bussen ska stanna. Det är så vitt vi hinner det. Vi förresten... Jag är inte helt säker, men jag tror att det är jag och Arnold Schwarzenegger. Det är hans fel att vi är sent ute så att jag inte hinner köpa vin."


"I ride my bike up for a gravel hill. That's fine, that's probably, after all, the most effective way. I bike on to get around a turn so that she can not see me anymore and I can relax a little. I've ridden the bus and it was difficult. I had hoped to have time to buy a bottle of wine before the bus came, but it was no time to do that. The bus stop has a blue sign that must be turned out to stop the bus. We reach it, but just. We, by the way... I am not entirely sure, but I think it's me and Arnold Schwarzenegger. It is his fault that we are late so that I don´t have time to buy wine."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar