søndag 18. april 2010

från drömdagboken / from the dream diary

En godbit från i går natt.

17/4 2010 kl. 06.55

"Y och jag bor i ett skitigt rum i ett hotell, kanske i London. Det är rum nummer 5. Jag ska gå på toaletten. Där är det otroligt skitigt. I den lilla boxen med toapapper: Jag sticker in handen och där är ett papper med skit på (!). Jag ryser. Jag tog på skiten men jag tvättar mig inte, men det är äckligt som fan. Vi går ut och när vi kommer tillbaka är det en svart man i vårat rum, de har hyrt ut rummet åt honom också, trots att det är ett dubbelrum. Vi pratar inte så mycket. Jag går i väg för att skälla ut han som har hotellet men det är en dam där i stället, hon pratar i mobiltelefon och ignorerar mig. Jag går tillbaka till rummet. Där hittar jag 5-6 damtrosor som ligger i blöt på badet och jag tänker att han svarta mannen inte är där ensam i alla fall. Jag tar upp en av trosorna, den är vit med rött blänkande mönster. Jag vrider ur den lite och jag upptäcker att den är i en väldigt stor storlek. Jag ska visa Y men hon är inte där längre. Jag går in i det rummet där mannen är. Han håller på att klä sig. Han är konstig på håret, det är puffigt i en fancy frisyr och skjortan/tröjan han har på är också väldigt flashig. Och... vad händer här... han har en massa glansig smink i ansiktet. Jag går anklagande fram mot honom med den stora trosan framför mig. I det ögonblicket drar han upp en kjol (!!!) som matchar toppen och då förstår jag: Han är transe så klart (!). Han smilar ett brett smil. Jag blir så lycklig att jag slår ut med armarna och ger honom skrattande en jättekram. Jag tycker verkligen att den här situationen är helt toppen, jag blir överlycklig över att han är transe.


A great dream from last night.

'Y and me are living in a dirty room in a hotel, perhaps in London. It´s room number 5. I´m going to the toilet. It´s incredibly dirty. In the small box with toilet paper: I put my hand in and there is toilet paper with shit on it (!). I shudder. I touched the shit but I don´t wash myself, but it is disgusting as hell. We go out, and when we get back there is a black man in our room, they have rented the room out to him also, although it´s a double room. We don´t talk much. I go off to scold the guy that owns the hotel but there is a lady there instead, she is talking on the phone and ignoring me. I go back to the room. There I find 5-6 ladies underware soaking in the bath and I think that the black man is not there alone after all. I take up one of the panties, it is white with a red glittering pattern. I wring it out a bit and I find that it is in a very large size. I´m going to show Y, but she is not there anymore. I walk into the room where the man is. He is dressing. He's got a weird hairdo, it´s puffy in a fancy haircut and the shirt / sweater he has on is also very flashy. And ... what happens here ... He has a lot of shiny make-up on. I go up against him, accusing, with the big panty in front of me. At that moment, he pulls up a skirt (!!!) thats´s matching the top and then I realize: He is transsexual off course (!). He is smiling a wide smile. I get so happy that I fling my arms out and I give him a big hug, laughing. I really think that this situation is totally great, I am delighted that he is transsexual.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar