mandag 28. februar 2011

från drömdagboken / from the dream diary

23/10 2010 kl. 07.09

"Är i ett hus där det ska bli fest men jag är inte intresserad. Jag är förbannad. Jag är hungrig, men maten är inte förrän mycket senare så jag lagar nåt själv (kokar potatis i en glaskastrull, 3 potatisar). Jag är förbannad på en speciell person, men jag minns inte vem det är. Det är en man, men jag tänker att det är ungefär A.K. Det silar in en massa vatten. Det kan inte vara bara fönster som är öppet. Det är många takluckor som är öppna! Det är den där personen som har öppnat takluckorna och inte stängt dem igen och nu ösregnar det. Jag är riktigt jävla förbannad på denna jubelidiot som inte stängt luckorna. Jag är en ener och jag skiter i de andra och deras jävla fest och deras sätt att göra saker och ting, jag vet att jag är bättre än de!!!"


"I am in a house where there will be a party but I'm not interested. I'm pissed off. I'm hungry, but food is not until much later, so I cook something for myself (I cook potatoes in a glass pot, three potatoes). I'm angry with a special person, but I do not remember who. It is a man. A lot of water seeps in. It´s not possible that it´s just an open window. There are many hatches open! It's that person who has opened the hatchets in the roof and not closed them again and now it´s pouring in. I'm really fucking pissed at this jubilee idiot who did not shut the hatchets. I'm a loner and I do not care about the others and their fucking party and their ways to do things, I know I'm better than they are! "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar