fredag 29. oktober 2010

från drömdagboken / from the dream diary

17/8 2010 kl. 07.30

"Jag springer/joggar. Det är en massa ungdomar som också springer samma runda som jag. Plötsligt får jag enorm energi och jag springer minst lika fort som unga killar. På ett ställe är det en brant grässluttning och jag snubblar, men det gör inte så mycket, jag kommer mig vidare. Så är det ett ställe där det är grävt så att det blivit ett jordigt stup. Jag vet inte hur jag ska komma ner/över. Jag springer hur som helst fort som fan."


"I run / jog. There is a lot of young people who also run the same track as I do. Suddenly, I get tremendous energy and I run at least as fast as the young guys. At one point, there´s a steep grass slope, and I stumble, but it´s no problem, I will myself forward. Then there´s a place where someone has dug. I do not know how I get down / over. Anyway I run fast as hell. "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar