tirsdag 24. august 2010

från drömdagboken / from the dream diary

Jag var i Danmark i helgen. Första natten drömde jag rätt bra. Bl. a. följande:

21/8 2010 kl. 05.41

"Kramer (från Seinfeld) delar ut kofferttacos på andra sidan gatan. De är lika stora och ser ut som gamla läkarväskor. Jag är jättehungrig, men det blir liksom aldrig min tur. Jag reser mig flera gånger för att gå och hämta men han visar mig tillbaka och någon annan får före mig. Jag är rädd för att de ska ta slut innan det blir min tur. Det är speciellt trist eftersom det är Kramer, jag diggar ju honom."



I was in Denmark last weekend. Here´s one of the dreams I had there:

"Kramer (from Seinfeld) distributes trunk-tacos across the street. They are the same size and look like old medic bags. I'm really hungry, but it's never my turn. I rise several times to go get, but he shows me back and someone else gets before me. I am afraid that they will run out before it's my turn. It´s especially sad because it´s Kramer, because I just love him."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar