søndag 4. juli 2010

från drömdagboken / from the dream diary

En till från samma datum som förra från drömdagboken.

13/6 2010 kl. 08.45

"I Åsbyggeby. [...] Vid sidan av dasset växer det en massa flotta tulpaner. Det är speciellt en sort som vit med orange och och rött mönster som imponerar mig men Y. menar att den inte är bra. Jag vet inte helt varför den inte är bra, eller rättare sagt varför hon menar det. Är den ful eller kanske giftig? Jag tycker att den är oerhört vacker. Och jag äter den faktiskt, så om den är giftig så bryr jag mig inte om det. Jag tar en av blommorna och skär den på hälften. Det var meningen att skära uppifrån och ned, men jag skär av misstag på andra leden så att plötsligt har jag liksom toppen i handen med en massa lösa kronbladdelar. Det var meningen att ha det på mackan, men nu blev det väldigt svårt. Det är mycket och väldigt köttigt och jag börjar stoppa in blad i munnen. Faktum är att jag ligger på sidan och äter och hela handlingen känns mycket erotisk. Bladen (som nu är huvudsakligen svarta) är liksom tjocka och silkeslena i munnen. De fyller upp hela munhålan och det är mycket sexuellt!"


"In Åsbyggeby. [...] beside the privy grows a lot of beautiful tulips. It is especially a white variety with orange and red designs that impresses me, but Y. believe that it´s not good. I do not know quite why it´s not good, or rather, why she thinks it´s no good. Is it ugly or maybe poisonous? I think it is incredibly beautiful. And I actually eat it, so if it´s toxic, I don´t care. I take one of the flowers and cut it in half. It was meant to cut from the top down, but I cut, by mistake, the other way, so that suddenly, I have the top in my hand with a lot of loose petal parts. I was supposed to have it on a sandwich, but now that becomes very difficult. The petals are very, very meaty and I begin to put the petals in my mouth. The fact is I lie on the ground eating and the whole situation is very erotic. The leaves (which are now mostly black) are as thick and silky in my mouth. They fill the entire oral cavity and it is very sexual! "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar