mandag 1. mars 2010

drömkonst / dream art

För ett par veckor sedan berättade jag om att jag drömt mig till en lösning på ett problem jag hade. Det handlade om vad jag skulle göra i ett mycket speciellt utställningsrum som jag ska ställa ut i fr.o.m. i övermorgon. Här kan du läsa inlägget. Nu är verket s.a.s. färdigt och ser ut så här:



Bilden är inte så bra, men det ger i alla fall en hint om hur drömidéen ser ut i verkligheten.


A couple of weeks ago I told you that I had dreamed a solution to a problem I had. It was about what I would do in a very special exhibition space that I will exhibit in from the day after tomorrow. Here you can read the post. Now the piece is done and it looks like this. The picture is not so good, but at least it gives a hint to what the dream idea looks in real life.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar